مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:252020-10-24اقتصادي

تعطیلی برخی از صنایع کوچک به دلیل نوسانات ارز و مواد اولیه


برخی از صنایع که فصلی نیستند، به دلیل نوسانات نرخ ارز در کشور و تأمین مواد اولیه با مشکلاتی روبه رو می شوند و همین موضوع باعث می شود که از مدار تولید خارج شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، اصغر مصاحب اظهار داشت: واحدهای تولیدی که بازار فروش محصولات آن ها صرفه اقتصادی ندارد، می توانند به کلینیک های مشاوره مستقر در شهرک های صنعتی مراجعه کنند تا در خصوص میزان سرمایه ای که برای تغییر کاربری واحد تولیدی نیاز دارند، به آن ها مشاوره داده شود و همچنین برای مشاوره در زمینه عارضه یابی و پروژه بهبود از خدمات کلینیک استفاده کنند.

مصاحب با بیان اینکه گزارش هایی که از شرکت شهرک های صنعتی استان ها به این سازمان ارائه شده است، برخی از واحدهای تولیدی فعال در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان ها از چرخه تولید خارج شده اند، گفت: در مقابل تعدادی واحد راکد به چرخه تولید بازگشته اند و این به دلیل ماهیتی است که برخی از صنایع دارند.

عضو هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اضافه کرد: برخی از صنایع کوچک و متوسط، تولید آن ها فصلی است و در یک فصل، کار خود را شروع می کنند و با پایان فصل، از مدار تولید خارج می شوند؛ ولی برخی دیگر از صنایع که فصلی نیستند، به دلیل نوسانات نرخ ارز در کشور و تأمین مواد اولیه با مشکلاتی روبه رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی برخی از صنایع کوچک به دلیل نوسانات ارز و مواد اولیه

تعطیلی برخی از صنایع کوچک به دلیل نوسانات ارز و مواد اولیه