مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:252020-10-24سياسي

حمایت 14هزار حامی از ایتام و محسنین اردبیلی/37 هزار کارمند خیّر جذب می شود


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم اکنون 14 هزار حامی نیکوکار حمایت از ایتام و محسنین تحت حمایت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل را بر عهده دارند.

- اردبیل - مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم اکنون 14 هزار حامی نیکوکار حمایت از ایتام و محسنین تحت حمایت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل را بر عهده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین دشتی در جلسه هر کارمند یک حامی که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل برگزار، اظهار کرد: حامیان در هر ماه به صورت میانگین حدود 300 هزار تومان به ایتام تحت حمایت کمک می کنند.

وی با اشاره به اینکه از طریق طرح هر کارمند یک حامی به دنبال افزایش سرانه ایتام و محسنین اردبیلی هستیم، بیان کرد: افزایش سرانه پرداختی توسط حامیان، مسیر شکوفایی استعدادها و طی کردن پله های ترقی توسط ایتام را هموارتر خواهد کرد.

دشتی با اعلام اینکه فرزندان مشمول طرح محسنین نیز به صورت ماهیانه 110 هزار تومان دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: هم اکنون 1900 یتیم و حدود 5000 نفر از فرزندان خانوار تحت حمایت نیز در قالب طرح محسنین توسط حامیان حمایت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 14هزار حامی از ایتام و محسنین اردبیلی/37 هزار کارمند خیّر جذب می شود

حمایت 14هزار حامی از ایتام و محسنین اردبیلی/37 هزار کارمند خیّر جذب می شود