مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-24سياسي

انبار احتکار مواد غذایی و روغن در شاهرود کشف شد


فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بابیان اینکه انبار احتکار مواد غذایی و روغن در شاهرود با همکاری سپاه کشف شد، گفت: در شرایط اقتصادی فعلی نباید در زمین دشمن بازی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد خوش قدم بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر به میزبانی دفتر امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه شرایط سخت اقتصادی در ایران حاکم است که این امر به مثابه یک جنگ تمام عیار محسوب می شود، اظهار داشت: در این شرایط نباید در زمین دشمن بازی کنیم بلکه با همکاری و تعامل نسبت به رفع مشکلات گام برداریم.

وی از کشف انبار احتکار مواد غذایی و 15 تن روغن در شاهرود خبر داد و گفت: این عملیات با همکاری سپاه ناحیه شاهرود، اداره اطلاعات و سازمان صمت انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با تأکید بر اینکه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاترین معروف است، خاطرنشان کرد: دشمنان با اعمال فشار اقتصادی و تحریم درصدد ایجاد نارضایتی و آشوب در بدنه کشور هستند.

خوش قدم بابیان اینکه ایجاد اغتشاش و ناآرامی از توطئه های دشمن برای دستیابی به اهداف 40 ساله خود در راستای براندازی این نظام است، تصریح کرد: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و رونق تولیدات داخلی بهترین راهکار برای خروج از مشکلات اقتصادی در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار احتکار مواد غذایی و روغن در شاهرود کشف شد

انبار احتکار مواد غذایی و روغن در شاهرود کشف شد