مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:102020-10-24اقتصادي

قیمت گوشت گوسفندی رکورد زد؛ شقه کیلویی 140


قیمت گوشت گوسفندی رکورد زد؛ شقه کیلویی 140 رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی گفت: هر کیلوگرم گوشت شقه به قیمت 125 تا 130 هزار تومان به دست فروشگاه می‌رسد که آنها نیز می توانند با 10 درصد سود خرده فروشی این محصول را به فروش برسانند.

علی‎اصغر ملکی رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی در گفتگو با تسنیم در ارتباط با افزایش قیمت گوشت گوسفندی در هفته های اخیر اظهار کرد: دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز به دلیل گرانی گوسفند زنده است به طوری که قیمت گوسفند زنده به یکباره از 44 تا 45 هزار تومان به 57 تا 58 هزار تومان افزایش یافته است.

وی افزود: به طور معمول از هر کیلو گرم گوسفند زنده نیم کیلوگرم گرم گوشت به دست می آید و طبیعی است که با افزایش قیمت گوسفند نرخ گوشت نیز در قصابی و فروشگاه ها افزایش یابد.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی ادامه داد: از دو هفته قبل 12 هزار تومان به قیمت گوسفند زنده اضافه شده و قیمت گوشت قرمز را نیز حدود 24 هزار تومان بالابرده است.

وی در ارتباط با دلایل افزایش قیمت گوسفند زنده تصریح کرد: تولید و عرضه دام به بازار کم شده و دام سال قبل رو به اتمام است؛ از طرفی نهاده‌های دامی گران قیمت و قاچاق دام زنده به خارج کشور، قیمت‌ها را در بازار افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت گوسفندی رکورد زد؛ شقه کیلویی 140

قیمت گوشت گوسفندی رکورد زد؛ شقه کیلویی 140