مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-24پزشكي

بستری های روزانه کرونا در کرمان 15 درصد بیش از ترخیصی ها/شرایط سختی خواهیم داشت


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بستری های روزانه استان 10 تا 15 درصد بیشتر از بیماران ترخیصی هستند و تنها راه شکست این زنجیره همراه و همکاری همه در رعایت نکات بهداشتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد فدایی استاندار کرمان مصوبات چهل و ششمین جلسه ستاد استانی مقابله با وجود ندارد، در گزارش تهیه شده از جامعه آماری بیماران بستری در استان، 22 درصد دارای بیماری قلبی و عروقی، 32 درصد دیابت، 26 درصد بیماری ریوی، 36 درصد فشار خون، 21 درصد چاقی و 3 درصد بیمار سرطان بوده اند.

وی ابراز داشت: 75 درصد مبتلایان با فرد دارای علائم بیماری ارتباط داشتند و حضور در جامعه با 27 درصد، مهمانی ها 27 درصد، خانواده 20 درصد، مسافرات 5 درصد و 9 درصد بدون اطلاع از دلیل ابتلا، به بیماری دچار شده اند.

نخعی افزود: دو تا سه ماه آینده شرایط سختی خواهیم داشت و به نسبت افزایش بستری ها میزان مرگ و میرها نیز افزایش خواهد داشت، اعمال محدویت های قانونمند اگر رعایت نشود در این شرایط کار به تعطلیلی های اوایل بر می گردد.

بستری 82 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان موارد بستری قطعی مبتلا به در استان کرمان از ابتدا تاکنون را 8674 مورد دانست و گفت: موارد جدید بستری در 24 ساعت گذشته در بیمارستان های دانشگاه های علوم پزشکی استان کرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری های روزانه کرونا در کرمان 15 درصد بیش از ترخیصی ها/شرایط سختی خواهیم داشت

بستری های روزانه کرونا در کرمان 15 درصد بیش از ترخیصی ها/شرایط سختی خواهیم داشت