مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-24بين الملل

احزاب سودانی: دولت سودان اختیار قانونی را برای سازش ندارد


احزاب سودانی، در بیانیه هایی دولت انتقالی این کشور را فاقد صلاحیت قانونی برای توافق سازش با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الطیب مصطفی رییس حزب منبر السلام العادل در گفت و گویی، دولت انتقالی فعلی سودان را در جایگاهی ندانست که بتواند با رژیم صهیونیستی توافق کند.

الطیب مصطفی به شبکه المیادین گفت که دولت فعلی از لحاظ قانونی نمی تواند چنین توافقاتی را انجام دهد و عبدالفتاح البرهان ، رییس شورای حاکمیتی در حالی با نتانیاهو دیدار کرد که می دانست حق چنین کاری ندارد.

او با تأکید بر اینکه، حزب منبر السلام، دولت فعلی سودان را به رسمیت نمی شناسد و جزیی از این دولت نیست، از تشکیل جبهه متحد در برابر دولت خارطوم و توافق سازش خبر داد.

این شخصیت سودانی، توافق سازش را خیانتی به سودان و امت اسلامی و مسجد الاقصی دانست و گفت که با تمام قدرت در برابر حکومت سودان خواهد ایستاد.

الطیب مصطفی افزود: چیزی که بیش از همه ما را متعجب کرد، این بود که نتانیاهو به اسراییلی ها گفت که آن ها بر پایتخت سه کشور پیروز شده اند.

حزب امت سودان به رهبری الصادق المهدی نیز در بیانیه ای دولت انتقالی سودان را تهدید کرد که در صورت برقراری روابط با رژیم صهیونیستی دیگر این دولت را به رسمیت نمی شناسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب سودانی: دولت سودان اختیار قانونی را برای سازش ندارد

احزاب سودانی: دولت سودان اختیار قانونی را برای سازش ندارد