مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-24ورزشي

تعریف شیخ سلمان از میزبانی چین در جام ملت های آسیا 2023


شیخ سلمان بن ابراهیم، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور در آیین شکل گیری و آغاز رسمی فعالیت ستاد برگزاری مسابقات جام ملت‌های 2023 چین اظهار امیدواری کرد که این کشور یکی از موفق‌ترین ادوار این رقابت‌ها را برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، وی با بیان این موضوع اظهار داشت: من از قدرت و توانایی چین برای برگزاری یک تورنمنت فوق العاده در سال 2023 اطمینان دارم و امیدوارم این اتفاق بزرگ با حمایت و همکاری همه جانبه AFC به بهترین شکل رقم بخورد.

وی افزود:جا دارد از تمامی بخش‌های مرتبط به دلیل اقدامات ارزشمندی که انجام داده‌اند تشکر کنم و امیدوارم شاید برگزاری یک دوره استثنایی از مسابقات جام ملت‌های آسیا در چین باشیم.

10 شهر مدرن و مجهز فوق‌العاده در بخش‌های مختلف کشور چین آماده میزبانی از این بازی‌ها هستند و هر کدام از یک ورزشگاه پیشرفته و فوق‌العاده بهره می‌برند که می‌تواند تصویر زیبایی را از مهمترین رویداد فوتبال آسیا به نمایش بگذارد.

این نشان‌دهنده قدرت و توانمندی کشور چین برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی است.

رییس AFC اضافه کرد: من هم مثل آقای جی رییس فدراسیون فوتبال چین باور دارم که این کشور در سال‌های آتی می‌تواند به یکی از قدرت‌های تاثیرگذار در فوتبال جهان مبدل شود و برگزاری رویداد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف شیخ سلمان از میزبانی چین در جام ملت های آسیا 2023

تعریف شیخ سلمان از میزبانی چین در جام ملت های آسیا 2023