مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-24اقتصادي

افزایش 14 درصدی مرگ بر اثر انواع مسمومیت ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کامبیز سلطانی نژاد همزمان با آغاز هفته پیشگیری از مسمومیت ها با بیان اینکه بررسی آماری مسمومیت های منجر به فوت در هر کشور به عنوان یکی از شاخص های مهم سیاست گذاری و برنامه ریزی های بهداشتی و درمانی صورت می گیرد، - عضو هیات علمی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: 7560 نفر در سال گذشته جان خود را بر اثر انواع مسمومیت از دست داده اند که نسبت به سال 97، حدود 14 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کامبیز سلطانی نژاد همزمان با آغاز هفته پیشگیری از مسمومیت ها با بیان اینکه بررسی آماری مسمومیت های منجر به فوت در هر کشور به عنوان یکی از شاخص های مهم سیاست گذاری و برنامه ریزی های بهداشتی و درمانی صورت می گیرد، گفت: در ایران، مرجع رسمی اعلام آمار مربوط به مرگ های غیرطبیعی از جمله مرگ در اثر بروز انواع مسمومیت ها از جمله مسمومیت در اثر عوامل دارویی و شیمیایی و سوء مصرف مواد، سازمان پزشکی قانونی کشور است.

عضو هیات علمی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: 7560 نفر در سال گذشته جان خود را بر اثر انواع مسمومیت از دست داده اند که نسبت به سال 97، حدود 14 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به آمار سازمان پزشکی قانونی کشور میزان مرگ ومیر ناشی از انواع مسمومیت های دارویی و شیمیایی در سال 1398، اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 14 درصدی مرگ بر اثر انواع مسمومیت ها

افزایش 14 درصدی مرگ بر اثر انواع مسمومیت ها