مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:402020-10-24بين الملل

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از نگاه شهید فتحی شقاقی


با وجود بی نتیجه بودن تمام تلاش هایی که از ابتدای کلید خوردن پروژه صهیونیسم آغاز شد، اما صهیونیست ها همچنان برای محقق کردن اهداف خود یعنی به رسمیت شناخته شدن از سوی عرب ها و مسلمانان تلاش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، پرونده حمزه فلسطین : فتحی شقاقی در یادداشتی با عنوان عادی سازی با دشمن صهیونیست و جایگاه آن در جنگ هویت و موجودیت به تلاش های بی وقفه صهیونیست ها برای برخورداری از مقبولیت در محیط عربی واسلامی اشاره می کند.

وی می گوید که با وجود بی نتیجه بودن تمام تلاش هایی که از ابتدای کلید خوردن پروژه صهیونیسم آغاز شد، اما صهیونیست ها همچنان برای محقق کردن اهداف خود یعنی به رسمیت شناخته شدن از سوی عرب ها و مسلمانان تلاش می کنند؛ تلاش هایی که با امضای برخی قردادها از جمله قرارداد فیصل-وایزمن، و برقراری روابط مخفیانه با سران رژیم های عربی آغاز، و با امضای توافقنامه هایی از جمله توافق غزه-اریحا، و برقراری روابط علنی با رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

شقاقی در ادامه ضمن اشاره تاثیر توافقنامه امضا شده از سوی انور سادات بر تغییر رویکرد دولتهای اسلامی و عربی نسبت به نقش دشمن صهیونیست به عنوان یک بازیگر و قدرت تأثیرگذار در منطقه، تاکید می کند: توافقنامه کمپ دیوید اولین گام قانونی در راستای عادای سازی روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از نگاه شهید فتحی شقاقی

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از نگاه شهید فتحی شقاقی