مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:302020-10-24پزشكي

وضعیت را کنترل نکنیم تا آخر پاییز بیمارستان ها پر از بیمار کرونایی خواهد شد


مشاور ارشد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به بررسی های سازمان های بین المللی از وضعیت کشور ما، اظهار کرد: در اواخر پاییز و اوایل زمستان امسال اگر اقدامات لازم کنترلی صورت نگیرد تمامی بیمارستان های ما پر از بیمار کرونایی و یا مشکوک به کرونای خواهد شد.

- ایسنا/کرمان مشاور ارشد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به بررسی های سازمان های بین المللی از وضعیت کشور ما، اظهار کرد: در اواخر پاییز و اوایل زمستان امسال اگر اقدامات لازم کنترلی صورت نگیرد تمامی بیمارستان های ما پر از بیمار کرونایی و یا مشکوک به کرونای خواهد شد.

دکتر نوذر نخعی عصر امروز سوم آبان ماه در ستاد استانی مقابله با کروناویروس گفت: اواسط مردادماه گذشته اوج پیک دوم بیماری کووید 19 را در استان کرمان تجربه کردیم اما هم اکنون با وضعیتی بدتر از شرایط گذشته روبرو هستیم به طوری که تنها در روز گذشته آمار قطعی مبتلایان به کرونا به حدود 500 نفر در استان رسید و در حال حاضر در مجموع حدود 1000 نفر در بیمارستان های استان به عنوان بیمار مشکوک و یا قطعی مبتلا به کووید 19 بستری هستند.

وی شیب ابتلای استان را روز به روز تندتر عنوان کرد و ادامه داد: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان شهرستان های بافت، زرند، بردسیر و کرمان مشکلات بیشتری نسبت به سایر شهرستانی های حوزه این دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت را کنترل نکنیم تا آخر پاییز بیمارستان ها پر از بیمار کرونایی خواهد شد

وضعیت را کنترل نکنیم تا آخر پاییز بیمارستان ها پر از بیمار کرونایی خواهد شد