مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:302020-10-24پزشكي

ظرفیت تخت های بیمارستانی کرمان در حال تکمیل است


رییس دانشگاه علوم پزشکی در خصوص تکمیل شدن اکثر ظرفیت تخت های بیمارستانی در استان کرمان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان مشاهده می شود که موارد بستری پیک سوم کرونا در استان نسبت به پیک دوم 20 درصد افزایش یافته است، ضمن اینکه تعداد بستری های روزانه ما بین 10 تا 15 درصد نسبت به پیک دوم افزایش داشته است.

رشیدی با بیان اینکه برای قطع زنجیره انتقال ویروس نیاز به همکاری و همراهی مردم و مسئولان داریم، تصریح کرد: در حال حاضر تنها راه موجود همین همکاری و همراهی مردم است لذا اگر تعداد بیماران زیاد شود امکان ارائه خدمات سخت خواهد شد.

وی گفت: هم اکنون در بعضی از شهرستان های استان کرمان 50 درصد تخت های بیمارستانی به دلیل حضور بیماران کرونایی پر شده، این در حالی است که این استان در مرحله قبل از بحران و مرحله بحرانی قرار دارد بنابراین پیشنهاد می کنم تا محدودیت ها را اعمال کنیم.

رشیدی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر عروسی ها و مراسمات در خانه ها و باغات برگزار می شود، افزود: تالارهای دارای شرایط استاندارد می توانند با یک سوم ظرفیت خود به فعالیت ادامه دهند اما باید از هر کاری که باعث تجمع می شود مانند انداختن سفره عقد پرهیز کنند و تنها سرو غذا در تالارها انجام شود و اگر در تالاری برخلاف این قوانین مشاهده شود آن تالار تعطیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تخت های بیمارستانی کرمان در حال تکمیل است

ظرفیت تخت های بیمارستانی کرمان در حال تکمیل است