مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:202020-10-24پزشكي

کمک به دانشجویان نیازمند با گسترش «پویش سهم من»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، فردین رحیمی درباره ضرورت به راه افتادن پویش سهم من خاطرنشان کرد: - دبیر دانشجویی پویش سهم من با اشاره به تعیین یک فعال دانشجویی به عنوان سفیر پویش در هر دانشگاه علوم پزشکی از گسترش این پویش در سطح دانشگاه ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، فردین رحیمی درباره ضرورت به راه افتادن پویش سهم من خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی بوجود آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا و افزایش فشار اقتصادی بر خانواده ها و تحت فشار بودن دانشجو ها این ایده به ذهن برخی از فعالان دانشجویی رسید تا با توجه به رعایت حفظ شأن دانشجویان نیازمند قدمی در جهت بهبود شرایط مالی آن ها برداشته و از آن ها حمایت کنیم.

وی افزود: این دغدغه با مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت مطرح و با استقبال مواجه شد و در چند جلسه هماهنگی کلید شروع این پویش به عنوان یک طرح حمایتی دانشجویی کلید خورد.

رحیمی درباره فعالیت های صورت گرفته در این پویش دانشجویی اضافه کرد: مقرر شده است تا هر دانشگاه یک فعال دانشجویی را به عنوان سفیر پویش در آن دانشگاه تعیین و معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به دانشجویان نیازمند با گسترش «پویش سهم من»

کمک به دانشجویان نیازمند با گسترش «پویش سهم من»