مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:102020-10-24اجتماعي

آغاز طرح جمع آوری و ساماندهی کودکان کار و خیابان در مشهد


معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، تعطیلی مدارس، افزایش آسیب های اجتماعی و افزایش کودکان کار و خیابان، - ایسنا/خراسان رضوی معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، تعطیلی مدارس، افزایش آسیب های اجتماعی و افزایش کودکان کار و خیابان، اداره کل بهزیستی خراسان رضوی با همکاری سازمان های ذی ربط، طرح جمع آوری و ساماندهی کودکان کار و خیابان را در مشهد آغاز کرد.

غلام حسین حقدادی، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، تعطیلی مدارس، افزایش آسیب های اجتماعی و افزایش کودکان کار و خیابان، اداره کل بهزیستی خراسان رضوی با کمک استانداری، شهرداری، دادگستری و سایر دستگاه های ذی ربط، پس از اطلاع رسانی و برخورد با عواملی که احیانا از کودکان بهره کشی اقتصادی می کنند، اقدام به جمع آوری و ساماندهی این گروه از کودکان از سرچهارراه های مشهد کرد.

وی ادامه داد: این طرح با استفاده از امکانات موسسه خیریه گلستان علی( ع )، خیرین و نیکوکاران آغاز و شهر مشهد به عنوان مکان جمع آوری و غربال اولیه در نظر گرفته شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این طرح، کلیه پروتکل های بهداشتی مدنظر گرفته شده و توسط مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح جمع آوری و ساماندهی کودکان کار و خیابان در مشهد

آغاز طرح جمع آوری و ساماندهی کودکان کار و خیابان در مشهد