مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-24پزشكي

تعداد آزمایش های مثبت کرونا در هرمزگان افزایش یافته است


تعداد آزمایش های مثبت کرونا در هرمزگان افزایش یافته است که این امر ناشی از کاهش توجه و رعایت توصیه ها و الزامات بهداشتی پیشگیری از کرونا است.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: تعداد آزمایش های مثبت کرونا در هرمزگان افزایش یافته است که این امر ناشی از کاهش توجه و رعایت توصیه ها و الزامات بهداشتی پیشگیری از کرونا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

وی عنوان کرد: در مرحله پیشگیری از بیماری کرونا، رعایت تمامی اصول و پروتکل های بهداشتی، شامل استفاده از ماسک، فاصله گذاری، شستن منظم دست ها و ضدعفونی باید به طور شبانه روزی مورد توجه باشد.

به گفته همتی، در حوزه درمان بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی با تمام توان نهایت تلاش خود را انجام می دهند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: از مردم می خواهیم حساسیت آنها نسبت به رعایت اصول بهداشتی در جهت پیشگیری از بیماری کرونا به هیچ عنوان کم نشود و همچنان پروتکل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله، شستشوی منظم دست ها و ضدعفونی را رعایت کنند، چون به هر میزان توجه به این اصول کاهش یابد، شیوع این ویروس نیز افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: با توجه به بازگشایی تالارهای پذیرایی، تمامی مراسم ها در این تالارها باید با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی انجام شود و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد آزمایش های مثبت کرونا در هرمزگان افزایش یافته است

تعداد آزمایش های مثبت کرونا در هرمزگان افزایش یافته است