مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:002020-10-24حوادث

درگیری مسلحانه ماموران پلیس با سوداگران مرگ در خاش


جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه ماموران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان خاش و کشف یک تن مواد افیونی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان خاش دست یافتند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی، شب  گذشته اعضای این باند مسلح قاچاق را که با 2 دستگاه سواری پژو 405 در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در حوالی منطقه پشتکوه   بودند را شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده ماموران انتظامی به سمت خودروهای پلیس تیراندازی و با سرعت به سمت یکی از مسیرهای فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی با تنگ شدن عرصه بر خود با رها کردن خودرو ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه، تکاوران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان  یک تن و یک کیلو و 760 گرم  انواع موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری مسلحانه ماموران پلیس با سوداگران مرگ در خاش

درگیری مسلحانه ماموران پلیس با سوداگران مرگ در خاش