مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:002020-10-24اقتصادي

جمع آوری 5 میلیارد و 790 تومان صدقه در گیلان


به گفته مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان، مردم نیکوکار استان گیلان، طی شش ماهه نخست امسال حدود پنج میلیارد و 790 میلیون تومان صدقه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 258 هزار صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب و توزیع شده است، اظهار کرد: صدقه اهدایی در همان محل جمع آوری شده برای رفع نیاز محرومان و مددجویان منطقه هزینه می شود و به هیچ عنوان از این کمک ها برای انجام فعالیت های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی شود.

وی با برشمردن موارد مصرف وجوهات صدقات تصریح کرد: مراحم دریافتی برای کمک به خرید، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به امر ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص های بهداشتی و هزینه های درمانی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، هزینه می گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان با تقدیر از همراهی همیشگی مردم نوع دوست استان در دستگیری از نیازمندان بیان کرد: شرایط مواجهه با بیماری منحوس کرونا و آسیب های ناشی از آن، عاملی برای کاهش مراحم و مساعدت های هم استانی های معزّز نشده است و مردم خیّر همانند سال گذشته در این راه خیر قدم برداشته و مشارکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 5 میلیارد و 790 تومان صدقه در گیلان

جمع آوری 5 میلیارد و 790 تومان صدقه در گیلان