مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-24اقتصادي

فاز 2 و 3 آزادراه چرمشهر _ آبیک تا پایان سال افتتاح می شود


روند تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج و فاز 2 و 3 آزادراه چرمشهر _ آبیک در البرز برای بهره برداری تا پایان سال با جدیت دنبال می شودو - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی استان البرز اظهار کرد: روند تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج و فاز 2 و 3 آزادراه چرمشهر _ آبیک در البرز برای بهره برداری تا پایان سال به جد دنبال می شود و در این راستا رصد دقیق میدانی و تشکیل جلسات تخصصی به صورت مستمر ادامه دارد.

وی بیان کرد: مردم کشور برای تسهیل در تردد به 14 استان کشور در انتظار بهره برداری از پروژه کمربندشمالی کرج و آزادراه جنوبی البرز هستند و مردم البرز نیز برای کاهش بار ترافیک ملی در انتظار تکمیل این پروژه به سر می برند.

استاندار البرز ادامه داد: بر اساس اظهارات شهردار کرج مشارکت دولت در پروژه کنارگذر شمالی کرج طی پیگیری های مجدانه محقق شده و روند امور با سرعت در حال انجام است.

شهبازی با اشاره به اینکه پل بی یک نماد و المانی برای شهر کرج محسوب می شود و روند کار از محل پل به خوبی طی شده و پیشرفت قابل توجهی دارد، گفت: تا تکمیل و بهره برداری از این پروژه مهم، همچنان همراه شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز 2 و 3 آزادراه چرمشهر _ آبیک تا پایان سال افتتاح می شود

فاز 2 و 3 آزادراه چرمشهر _ آبیک تا پایان سال افتتاح می شود