مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-24اقتصادي

کرونا بهانه افزایش قیمت بلیط پروازها است / تعزیرات حکومتی ورود کند


رییس انجمن آژانس های هواپیمایی خوزستان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی کرونا، بهانه ای برای افزایش قیمت بلیط پروازها است.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن آژانس های هواپیمایی خوزستان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی کرونا، بهانه ای برای افزایش قیمت بلیط پروازها است.

امید خوانساری در گفت وگو با ایسنا، با انتقاد از افزایش قیمت بلیط های پروازی اظهار کرد: مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص اینکه پروازها باید با 60 درصد از ظرفیت مسافرگیری کنند، به دستاویزی برای شرکت های هواپیمایی تبدیل شده تا نرخ بلیط پروازها را افزایش دهند.

وی افزود: شرکت های هواپیمایی پیش از این مصوبه ستاد ملی کرونا، یک بار قیمت بلیط پروازها را افزایش داده بودند، که البته با دستور وزیر راه و شهرسازی نرخ ها به حالت قبل بازگشت اما اکنون باز هم شاهد افزایش نرخ بلیط هواپیما هستیم.

رییس انجمن آژانس های هواپیمایی خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه در فرودگاه ها همه دستورالعمل های ستاد ملی کرونا رعایت می شود و مسافران پیش از سوار شدن به هواپیما تب سنجی می شوند و هوای درون کابین هواپیما نیز هر دو دقیقه یک بار تهویه و تخلیه می شود باید گفت که مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص اینکه پروازها باید با 60 درصد از ظرفیت خود را مسافرگیری کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا بهانه افزایش قیمت بلیط پروازها است / تعزیرات حکومتی ورود کند

کرونا بهانه افزایش قیمت بلیط پروازها است / تعزیرات حکومتی ورود کند