مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:302020-10-24اجتماعي

10 روز است که هوای اراک سرفه می کند


امروز اراک امروز دهمین روز آلودگی هوای پی در پی را تجربه می کند، تجربه ای که تاکنون برای گروه های حساس خطری اعلام می شد و امروز برای همه گروه های سنی ناسالم عنوان شده است.

- ایسنا/مرکزی امروز اراک امروز دهمین روز آلودگی هوای پی در پی را تجربه می کند، تجربه ای که تاکنون برای گروه های حساس خطری اعلام می شد و امروز برای همه گروه های سنی ناسالم عنوان شده است.

علیرضا محرابیان رییس مرکز پایش کیفیت هوای اداره کل محیط زیست استان مرکزی در اینباره به ایسنا گفت: هوای اراک برای دهمین روز متوالی در شرایط ناسالم به سر می برد.

طی 10 روز اخیر به دلیل پدیده اینورژن، هوای کلانشهرهای کشور از جمله اراک در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: به لحاظ شاخص عددی، هوای اراک برای گروه های حساس ناسالم است، اما به دلیل پیاپی بودن این آلودگی و در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط عموم مردم، اعلام می کنیم که هوا برای تمام گروه های سنی ناسالم است.

محرابیان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون روزهای آلوده با میانگین آلودگی بالاتر از استاندارد طی 24 ساعت به 17 روز رسیده است، تعداد روزهای ناسالم در مدت مشابه سال گذشته را 31 روز بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 روز است که هوای اراک سرفه می کند

10 روز است که هوای اراک سرفه می کند