مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-24دانش

امضای تفاهم نامه دانشگاه فنی و حرفه ای با 12 استانداری کشور


دانشگاه فنی و حرفه ای با امضای تفاهم نامه هایی با استانداران سراسر کشور در زمینه رشد و توسعه آموزش های فنی و حرفه ای گام برمی دارد و تاکنون با 12 استان تفاهم نامه هایی امضا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ابراهیم صالحی عمران ظهر امروز در دیدار با استاندار سمنان، حضور در استان سمنان و بازدید از دانشگاه فنی و حرفه ای این استان و دیدار با استاندار سمنان را فرصتی مغتنم برای خود دانست و اظهار کرد: توجه به دانشگاه فنی و حرفه ای و نظرات تخصصی مدیران در کارگروه های تخصصی نقش مؤثری در رشد و توسعه این دانشگاه ایفا خواهد کرد.

او گفت: با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه فنی و حرفه ای تنها دانشگاهی است که اجازه تغییر سرفصل های آموزشی خود را دارد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: با تلاش کارکنان و اساتید توانمند این دانشگاه، تمام سرفصل های آموزشی دانشگاه را پس از 20 سال تغییر داده و بروزرسانی کرده ایم.

صالحی عمران بیان کرد: بازنگری رشته های آموزشی این دانشگاه در دستور کار مسؤولان دانشگاه است؛ دانشجویان این دانشگاه در سطوح کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته فارغ التحصیل می شوند.

او گفت: هدف گذاری اصلی این دانشگاه بر گسترش و کیفی سازی آموزش ها در سطح کاردانی پیوسته است و اصرار داریم تا دانشجویان را پس از تحصیل در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه دانشگاه فنی و حرفه ای با 12 استانداری کشور

امضای تفاهم نامه دانشگاه فنی و حرفه ای با 12 استانداری کشور