مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-24اجتماعي

سه پایانه شهر کرج نونوار می شود


سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری کرج گفت: عملیات بهسازی پایانه های گلشهر ، شهید سلطانی و شهید چمران شهرکرج در دستور کار است و تا پیش از پایان سال به اجرا می رسد.

- محمدیساولی، سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه 8 پایانه اتوبوس و 7 پارک سوار در سطح شهر کرج موجود است، گفت: پایانه های مسافربری و پارک سوارهای تاکسی، بخشی مسافران درون شهری و بخشی برون شهری به شهرهای استان تهران را جابجا می کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از جابجایی مسافران در  پایانه های شهید سلطانی و گلشهر در جنب ایستگاه های مترو  و پایانه های شهید چمران و رجایی شهر به عنوان بزرگترین پایانه های شهر کرج، انجام می شود؛ گفت: درراستای تامین رفاه مسافران وتکریم  رانندگان، بهسازی  پایانه شهید سلطانی،  چمران و پونه گلشهر  با قید فوریت در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری کرج همچنین بیان کرد: در این راستا با بررسی طرح های اولیه و قیمت ها ، لایحه به شورا ارسال شده و بخش اعظمی از مصوبات اخذ شده است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود و تلاش می کنیم تا پایان سال بهسازی 3 پایانه فوق را اجرا و تکمیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه پایانه شهر کرج نونوار می شود

سه پایانه شهر کرج نونوار می شود