مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-24سياسي

مطالبه جدی ما از بنیاد برکت، توسعه اشتغال روستایی است


مطالبه جدی ما از بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مشارکت ویژه در حوزه تسهیل گری مشاغل روستایی، ساخت و تجهیز مدارس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، در جلسه مشترک با امیر حسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد برکت در حوزه محرومیت زدایی و بهبود زیرساخت های کشور به ویژه مناطق روستایی و مناطق حاشیه نشین بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: متأسفانه استان قزوین با وجود داشتن ویترین زیبا، اما از محرومیت و کمبودهای بسیار رنج می برد، این در حالی است که ظرفیت های استان قزوین بسیار است.

نماینده مردم قزوین اعلام کرد: مطالبه جدی ما از بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مشارکت ویژه در حوزه تسهیل گری مشاغل روستایی، ساخت و تجهیز مدارس، مساجد و بهبود زیرساخت های روستایی و محرومیت زدایی است.

یکی از اولویت های نظام مسائل قزوین این است که اشتغال خرد و روستایی و تولید روستایی مورد حمایت و توجه جدی قرار بگیرد و در این زمینه می توان ظرفیت های کشاورزی قزوین را در نظر گرفت.

وی در پایان با اشاره به مشکلات آب شرب در برخی روستاهای قزوین عنوان کرد: بنیاد برکت در ایجاد مخازن آب روستایی می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه جدی ما از بنیاد برکت، توسعه اشتغال روستایی است

مطالبه جدی ما از بنیاد برکت، توسعه اشتغال روستایی است