مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-24سياسي

موازی کاری آفت فعالیت خیریه ها است


موازی کاری آفت فعالیت خیریه ها است.

- ایسنا/زنجان فرماندار شهرستان ابهر گفت: موازی کاری آفت فعالیت خیریه ها است.

وجیه الله نوروزی ظهر امروز (3 آبان ماه) در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به ادامه آموزش های مجازی در ابهر، اظهار کرد: در کنار شبکه شاد باید از ظرفیت رسانه ملی و سایر ظرفیت ها در حوزه آموزش های مجازی استفاده شده و اطلاع رسانی لازم در این حوزه انجام شود.

وی با بیان اینکه در ابهر خیریه های فراوانی در حال فعالیت هستند، ادامه داد: گاهی وجود برخی موازی کاری ها سبب می شود خروجی خیریه ها مطلوب نباشد.

نوروزی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند، تصریح کرد: در کمک به این دانش آموزان حفظ شان و عزت آنان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر اینکه باید ارزیابی لازم از چگونگی آموزش های غیرحضوری انجام شود، گفت: عملکرد معلمان در حوزه تدریس های غیرحضوری باید ارزیابی شود.

این مسئول با اشاره به رواج برخی بدافزارها، یادآور شد: آگاه سازی دانش آموزان نسبت به این بدافزارها نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

نوروزی با اشاره به ضرورت اتحاد و همدلی در برهه کنونی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شیوع کرونا بزرگ ترین دغدغه کشور است که مقابله با این امر اتحاد و همدلی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موازی کاری آفت فعالیت خیریه ها است

موازی کاری آفت فعالیت خیریه ها است