مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:402020-10-24اقتصادي

احتمال کمبود گوشی موبایل در ماه های آینده


رییس کمیسیون ساماندهی و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان تلفن همراه گفت: طرح رجیستر کردن گوشی مسافری در مبادی ورودی و حضوری، شیوه درستی به شمار می رود که تاثیر بدی بر بازار تلفن همراه نداشته است.

- ، با اعلام گمرک از 12مهر ماه رجیستر تلفن همراه مسافری صرفا در مبادی ورودی و حضوری صورت می گیرد و مسافران باید با همراه داشتن مدارک خرید پس از احراز هویت دقیق، تشخیص غیرتجاری بودن و طی تشریفات گمرکی در لحظه ورود به کشور تلفن همراه خود را رجیستر (ثبت) کنند.

رجیستری در فرودگاه روش درستی است ایرنا نوشت؛ برای اطلاع از تاثیر این طرح بر بازار تلفن همراه، با رییس کمیسیون ساماندهی و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان تلفن همراه صحبت کردیم.

رضا قربانی گفت: این طرح کوچک ترین تاثیری بر بازار تلفن های همراه آیفون که عمدتا از طریق رویه مسافری وارد می شد، نداشته و به دلیل قیمت بالای این گوشی، بازارشان رسما در رکورد است.

در گذشته برای واردات تلفن همراه از رویه مسافری و گذرنامه مسافران سو استفاده می کردند تا به واسطه آن گوشی های گران قیمت مانند آیفون را رجیستر کنند، اما اکنون این روش برای آن ها وجود ندارد.

او اضافه کرد: این طرح بر روند کاری واردکنندگان تلفن همراه تاثیری نداشته است، چرا که آن ها مانند گذشته هزینه رجیستر و واردات را در گمرک پرداخت می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال کمبود گوشی موبایل در ماه های آینده

احتمال کمبود گوشی موبایل در ماه های آینده