مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:302020-10-24پزشكي

شرایط قرنطینه خانگی بیماران کرونایی


سرپرستار بخش بیماران کرونایی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر با بیان اینکه بیماران مبتلا به کرونا دو دسته اند، گفت: گروهی از بیماران کرونایی در بیمارستان نیاز به مراقبت دارند و دسته دیگر کسانی هستند که نیاز به بستری و مراقبت های ویژه بیمارستانی ندارند .

- ایسنا/همدان سرپرستار بخش بیماران کرونایی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر با بیان اینکه بیماران مبتلا به کرونا دو دسته اند، گفت: گروهی از بیماران کرونایی در بیمارستان نیاز به مراقبت دارند و دسته دیگر کسانی هستند که نیاز به بستری و مراقبت های ویژه بیمارستانی ندارند و خودمراقبتی محسوب می شوند.

عاطفه موسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگر بیمار علائمی مانند احساس تنگی نفس، سرفه، احساس درد و سنگینی قفسه سینه، کاهش سطح هوشیاری و یا تبی که پس از پنج روز کنترل نشده، داشته باشد باید بلافاصله به مراکز درمانی مراجعه کند در غیر این صورت فرد مبتلا با قرنطینه کردن خود در منزل ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، پس از 15 تا 20 روز بهبود خواهد یافت.

وی به شرایط مکانی که بیمار باید در آنجا نگهداری شود، اشاره و خاطرنشان کرد: افراد مبتلا به کرونا در منزل، باید در اتاق جداگانه ای با تهویه مناسب نگهداری شوند یعنی اتاق دارای پنجره باشد و هر چند ساعت یکبار پنجره ها باز و هوای اتاق تهویه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط قرنطینه خانگی بیماران کرونایی

شرایط قرنطینه خانگی بیماران کرونایی