مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-24سياسي

بانوان نقش اساسی در اصلاح فرهنگ مصرف خانواده دارند


کمک به حفظ سلامتی خانواده، سلامتی جامعه را در پی دارد و بانوان می توانند با فرهنگ سازی صحیح و اصلاح الگوی مصرف مواد غذایی تا حد زیادی به این مهم دست یابند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار خمینی شهر گفت: کمک به حفظ سلامتی خانواده، سلامتی جامعه را در پی دارد و بانوان می توانند با فرهنگ سازی صحیح و اصلاح الگوی مصرف مواد غذایی تا حد زیادی به این مهم دست یابند.

علیرضا بصیری، امروز (شنبه – 3 آبان) در نشست کمیته امور بانوان شهرستان، با اشاره به نقش اثرگذار و کلیدی بانوان در اصلاح فرهنگ مصرف خانواده، اظهار کرد: کمک به حفظ سلامتی خانواده، سلامتی جامعه را در پی دارد و بانوان می توانند با فرهنگ سازی صحیح و اصلاح الگوی مصرف مواد غذایی تا حد زیادی به این مهم دست یابند.

وی تصریح کرد: متأسفانه از 12مردادماه، میانگین تعداد فوتی ها بر اثر این ویروس کرونا به 200 نفر رسید و این آمار بسیار نگران کننده است، چرا که در زمان جنگ تحمیلی به صورت میانگین روزانه 60 نفر به درجه شهادت نائل می شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار خمینی شهر افزود: باید ضمن اینکه تمهیدات زندگی با کرونا را فرا می گیریم، رژیم غذایی مناسب خود را نیز رعایت کنیم، چرا که در بازدیدهایی که از بخش کرونای بیمارستان شهید اشرفی داشتم پزشکان، بیشترِ افراد درگیر به این ویروس را از قشر افراد چاق، دیابتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان نقش اساسی در اصلاح فرهنگ مصرف خانواده دارند

بانوان نقش اساسی در اصلاح فرهنگ مصرف خانواده دارند