مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-24ورزشي

پریچهره: برای رشد ورزش استان تهران از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد


مدیرکل ورزش جوانان استان تهران اظهار کرد: سیستم ما کارشناسی محور است و تلاشم بر این است که در پیشرفت استان تهران هرکاری که از دستم بر آید کوتاهی نکنم.

- مدیرکل ورزش جوانان استان تهران اظهار کرد: سیستم ما کارشناسی محور است و تلاشم بر این است که در پیشرفت استان تهران هرکاری که از دستم بر آید کوتاهی نکنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرالله پریچهره در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل ورزش جوانان استان تهران گفت: رضا پورمحمدی زحمات زیادی را در طی چهار سال گذشته برای ورزش جوانان استان تهران کشیده است و من به دستور وزیر ورزش به خاطر این که بحث بازنشستگی پورمحمدی مطرح بود در اداره کل ورزش جوانان استان تهران حضور پیدا کردم سیستم من کارشناسی محور است و دوست دارم کارهای عملیاتی را انجام دهم تا هیچ کاری روی زمین نماند.

وی در پاسخ به این پرسش که برای بازپس گیری زمین هایی که مربوط به ورزش استان تهران است، چه اقداماتی انجام خواهید داد، اظهار کرد: من چون خود موارد حقوقی را می دانم و با اداره حقوقی در ارتباط هستم قطعا اگر کاری از قبل مانده باشد تلاش خواهم کرد تا اماکنی که مربوط به ورزش استان تهران است دوباره در اختیار این اداره کل قرار گیرد.

مدیرکل ورزش جوانان استان تهران در پایان اضافه کرد: تلاشم براین است که در کنار توسعه ورزش همگانی این اداره کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پریچهره: برای رشد ورزش استان تهران از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد

پریچهره: برای رشد ورزش استان تهران از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد