مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-24دانش

اصلاح ساختار حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد در آینده ای نزدیک


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد، ارتقای سطح حقوق و دستمزد کارکنان این دانشگاه را امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانست و از اصلاح ساختار آن در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد در سفر به استان سیستان و بلوچستان از واحدهای دانشگاهی خاش، چابهار، ایرانشهر و زاهدان بازدید کرد.

فداکار در نشست صمیمانه با تعدادی از اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد واحد خاش با اشاره به عملکرد سامانه آموزشیار، گفت: استفاده از سامانه آموزشیار انقلابی بزرگ در حوزه آموزش دانشگاه آزاد است.

استفاده از این سامانه بسیاری از مشکلات واحدهای دانشگاهی را در زمینه امور آموزشی برطرف می کند.

وی با اشاره به پایین بودن حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه آزاد، ارتقای سطح حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد را با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی، امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانست و از اصلاح ساختار حقوق و دستمزد در آینده ای نزدیک خبر داد.

لزوم معرفی ایده های کاربردی و دانش بنیان برای اخذ تسهیلات فداکار همچنین در نشست صمیمانه با اعضای هیأت رییسه، هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد واحد چابهار، گفت: چابهار ظرفیت های خوبی دارد، دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ساختار حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد در آینده ای نزدیک

اصلاح ساختار حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد در آینده ای نزدیک