مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-24سياسي

ضرورت توجه به راهبردهای نجات بخش در عصر غیبت


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: استواری در اعتقاد به امامت و دعا برای به تعجیل فرج آن حضرت دو راهبرد نجات بخش در عصر غیبت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم  با بیان اینکه دوران امامت امام حسن عسگری برنامه ریزی دقیق برای استقرار، بسط و تحقق کامل فرهنگ مهدویت بود، اظهار داشت: مدت کوتاه امامت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت یک ویژگی منحصر به فرد داشت و آن، زمان انتقال عصر حضور به عصر غیبت بود.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: امام حسن عسگری بعد از معرفی امام مهدی (عج) به عنوان جانشین، به وکیل خود در شهر قم (احمد بن اسحاق) این راهبرد مهم را بیان فرمودند که در دوران غیبت، کسی از هلاکت رهایی نمی یابد مگر کسی که خداوند او را در اعتقاد به امامت او ثابت و استوار بدارد و برای دعا به تعجیل فرج آن حضرت موفق نماید.

نماینده ولی فقیه در استان در تبیین این راهبردها با بیان اینکه اجر تبلیغ و ترویج فرهنگ مهدوی به اندازه یک عمر عبادت است گفت: خداوند متعال به موسی علیه السلام فرمود: اگر می خواهی ثواب یک عمر عبادت در نامه عملت ثبت شود، مردم را با امام زمانشان آشنا کن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به راهبردهای نجات بخش در عصر غیبت

ضرورت توجه به راهبردهای نجات بخش در عصر غیبت