مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:102020-10-24اجتماعي

ماجرای تصویر منتشر شده از نوزاد رها شده در حاشیه شهر اصفهان چیست؟ 


انتشار تصویری دردناک از جسد نوزاد رها شده در بیابان های حاشیه شهر اصفهان درحالی که بر روی بدن برهنه و خاکی او جای دندان های سگ دیده می شود دل بسیاری از مردم را به درد آورد.

- فعال اجتماعی ساکن منطقه حصه که برای نخستین بار عکس این نوزاد را در شبکه اجتماعی خود منتشر کرد، می گوید این این نوزاد متعلق به یکی از زنان کارتن خواب در مناطق حاشیه ای شهر اصفهان است که فعالان اجتماعی بارها معضلات آنها را به گوش مسئولان استان و شهر اصفهان رسانده اند.

بی تفاوتی بیداد می کند کوروش محمدی، رییس انجمن آسیب شناسی ایران در گفت و گو با ایسنا، با تاکید براینکه در بحث آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین شهر اصفهان بیشتر از اینکه در مسیر اصولی و رفع معضلات این مناطق حرکت کنیم، درگیر نگاه های فردی و سلیقه ای هستیم، اظهار کرد: دستگاه های متولی در مناطق حاشیه نشین به شدت دچار ناکارآمدی هستند و به شرایطی رسیده ایم که در بحث آسیب های اجتماعی مناطق حاشیه نشین یا اصلا متولی نداریم و یا متولی بسیار ضعیف و ناکارآمد است و همین موضوع مسائل و مشکلات را به سمتی برده که بی کفایتی و بی تفاوتی در این حوزه بیداد می کند.

وی با بیان اینکه از کسی گلایه نمی کنم، گلایه ام از خودم به عنوان یک شهروند است که برای این مناطق هیچ کار خاصی انجام نداده ام، افزود: پیدا شدن جنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تصویر منتشر شده از نوزاد رها شده در حاشیه شهر اصفهان چیست؟ 

ماجرای تصویر منتشر شده از نوزاد رها شده در حاشیه شهر اصفهان چیست؟