مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:102020-10-24اقتصادي

افزایش 40 درصدی قیمت 6 محصول شوینده/ واردات مواد پتروشیمی توسط صنعتگران


رییس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی از افزایش 40 درصد قیمت مصوب 6 محصول شوینده و بهداشتی خبر داد و گفت: قیمت بقیه مواد شوینده نیز 30 درصد افزایش یافته است.

- بختیار علم بیگی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با بیان اینکه طبق مصوبه انجمن صنایع شوینده، قیمت 6 محصول شوینده و بهداشتی شامل پودر ماشین لباسشویی، صابون، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، خمیردندان و شیشه پاک کن 40 درصد افزایش یافت، اظهار داشت: در مورد بقیه مواد شوینده و بهداشتی نیز افزایش قیمت 30 درصدی به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت تمام شده تولید، برخی واحدهای تولیدکننده محصولات شوینده توانایی ادامه تولید با قیمت های قبلی را نداشتند و به دنبال افزایش قیمت بودند که این موضوع از طریق انجمن بررسی شد و به منظور جلوگیری از زیان صنعتگران و همچنین برای جلوگیری از کمبود مواد شوینده در بازار و عدم اعمال قیمت های مختلف، مصوبه افزایش قیمت صادر شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این افزایش قیمت شامل مواد ضدعفونی کننده نیز می شود؟ گفت: خیر، افزایش قیمت شامل مواد ضدعفونی کننده نمی شود.

علم بیگی با اشاره به افزایش قیمت ارز و همچنین بالا رفتن مواد اولیه تولید محصولات شوینده و بهداشتی به ویژه محصولات پتروشیمی، گفت: الکل چرب، یکی از مواد لازم برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی قیمت 6 محصول شوینده/ واردات مواد پتروشیمی توسط صنعتگران

افزایش 40 درصدی قیمت 6 محصول شوینده/ واردات مواد پتروشیمی توسط صنعتگران