مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:102020-10-24سياسي

سبزوار با کمبود آب به میزان 300 لیتر بر ثانیه مواجه است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار با بیان اینکه ین شهرستان با کمبود آب به میزان 300 لیتر بر ثانیه مواجه است و خواستار تامین اعتبار مورد نیاز شروع پروژه آبرسانی (فاز3) از دشت بفره به سبزوار شامل هشت حلقه چاه و ایجاد تاسیسات مورد نیاز و اصلاح اضطراری فرسودگی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای خراسان رضوی، حسین ریاضی در جلسه با نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گزارشی از وضعیت تامین آب این شهرستان را ارائه داد و اظهار کرد: آب شرب شهر سبزوار و روستاهای تحت پوشش آبفای شهرستان  از 85 حلقه چاه و منبع آبی تامین می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار افزود: شرکت تبصره دو آبفای سبزوار در سال جاری با اصلاح شبکه، اجاره قنات و حفر و جابه جایی چاه با کمترین تنش و بحران در بین شهرستان های خراسان رضوی  از پیک مصرف آب تابستان با موفقیت گذر کرد.

وی با بیان اینکه سبزوار با کمبود آب به میزان 300 لیتر بر ثانیه مواجه است، خواستار تامین اعتبار مورد نیاز شروع پروژه آبرسانی (فاز3) از دشت بفره به سبزوار شامل هشت حلقه چاه و ایجاد تاسیسات مورد نیاز و اصلاح اضطراری  فرسودگی حدود 200 کیلومتر شبکه فرسوده توزیع آب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبزوار با کمبود آب به میزان 300 لیتر بر ثانیه مواجه است

سبزوار با کمبود آب به میزان 300 لیتر بر ثانیه مواجه است