موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:002020-10-24سياسي

آغاز مرحله اول انتخابات پارلمانی مصر در میان تدابیر شدید امنیتی


مرحله اول انتخابات پارلمانی مصر که شامل 14 استان این کشور است، امروز (شنبه) آغاز شد، این انتخابات در دو مرحله برگزار می شود که در هر کدام تکلیف نیمی از 568 کرسی پارلمان مصر مشخص می شود.

- مرحله اول انتخابات پارلمانی مصر که شامل 14 استان این کشور است، امروز (شنبه) آغاز شد، این انتخابات در دو مرحله برگزار می شود که در هر کدام تکلیف نیمی از 568 کرسی پارلمان مصر مشخص می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، مراکز رای گیری برای استقبال از بیش از 33 میلیون رای دهنده مصری در استان های مرحله اول گشوده شدند.

از انقلاب 30 ژوئن این دومین باری است که پارلمان مصر دراین باره تصمیم گیری می کند.

نیمی از نمایندگان پارلمان مصر به شکل مستقل و نیمی دیگر از طریق ائتلافهای حزبی انتخاب می شوند و مطابق با قانون این کشور یک چهارم کرسی های پارلمان به نمایندگان زن اختصاص می یابد.

رای گیری در کنار اجرای تدابیر امنیتی شدید و حضور نیروهای ارتش و پلیس مصر آغاز شد و این نیروها به شکل گسترده ای در اطراف کمیته های انتخاباتی مستقر شدند، همچنین تدابیر بهداشتی برای پیشگیری از کرونا شامل زدن ماسک و حفظ فاصله فیزیکی مطابق با دستورالعمل های وزارت بهداشت مصر در داخل مراکز انتخاباتی رعایت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله اول انتخابات پارلمانی مصر در میان تدابیر شدید امنیتی

آغاز مرحله اول انتخابات پارلمانی مصر در میان تدابیر شدید امنیتی