مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:002020-10-24سياسي

نخستین خانه فرهنگی کودکان بیش فعال در ایران افتتاح می شود


نخستین خانه فرهنگی کودکان بیش فعال در موسسه آیه های زندگی زیبا زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی پنجم آبان ماه در تهران آغاز به کار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارس فارس، فاطمه محمد صالحی مدیر موسسه فرهنگی قرآنی آیه های زندگی زیبا گفت: ماه اکتبر، ماه جهانی اطلاع رسانی پیرامون اختلال بیش فعالی است؛ از این رو موسسه آیه های زندگی زیبا در نظر دارد اولین خانه فرهنگی بیش فعالی کشور را همزمان با سالروز امامت امام زمان عج   پنجم آبان ماه افتتاح کند.

این کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی افزود: پیش از این مرکزی جهت حمایت روحی، علمی، مادی و معنوی از این قشر قابل توجه در ایران وجود نداشته است و با راه اندازی این خانه، یعنی حمایت از قشر ADHD، استعدادهای ویژه این قشر و پیشگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی که به خاطر شرایط حاکم بر اختلال بیش فعالی می تواند بر ایجاد انگیزه و روحیه این قشر از جامعه اثرگذار باشد.

وی ادامه داد:بدون شک با توجه به اهمیت نقش پشتیبانی مذهبی از افراد بیش فعال در جهت کنترل هیجانات و تصمیم گیری های آنان، می توان بر کیفیت زندگی، شبکه افراد پیرامون بیش فعالان نیز مؤثر بود.

محمد صالحی خاطرنشان کرد:کنترل بیش فعالی بر روی مسائل اجتماعی همچون  نرخ ازدواج و آمار فرزندآوری غیر قابل انکار است و این مرکز فرهنگی در نظر دارد با حمایت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین خانه فرهنگی کودکان بیش فعال در ایران افتتاح می شود

نخستین خانه فرهنگی کودکان بیش فعال در ایران افتتاح می شود