مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:502020-10-24دانش

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور از 29 مهرماه آغاز و تا 10 آّبان ماه ادامه دارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور از 29 مهرماه آغاز و تا 10 آّبان ماه ادامه دارد.

سید سجاد سجادی خواه ضمن تبریک به نودانشجویان دانشگاه پیام نور افزود: کلیه پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.

pnu.

ac.

ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی خلاصه مراحل پذیرش را شامل تکمیل مشخصات، ارسال مدارک و دریافت گزارش260 عنوان و تصریح کرد: کلیه پذیرفته شدگان باید با شناسه کاربری و گذرواژه وارد سیستم گلستان شوند.

رییس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شناسه کاربری مجموع شماره پرونده و b991است به این ترتیب که دانشجویان باید شماره پرونده خود را به b991اضافه نموده و بدون فاصله درج نمایند و گذر واژه نیز شماره ملی ده رقمی دانشجویان است و در صورتی که کد ملی در اطلاعات سنجش تکمیل نشده باشد، دانشجو باید شماره شناسنامه خود را برای گذرواژه درج کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد