مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:452020-10-24اقتصادي

تشدید بازرسی ها از معادن مازندران در ایام کرونا متوقف نشد


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از عزم راسخ این اداره کل در ارتقاء ایمنی معادن و پیشگیری از حوادث شغلی در معادن زغال سنگ در سال 99 خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کامران اصغری صبح امروز با حضور در روستای گلیران واقع در منطقه فیروزجاه بندپی شرقی شهرستان بابل در بازدید از تونل های اصلی شماره 124 و 127 بازدید و وضعیت گاز سنجی، هواسازی و دیگر نکات ایمنی را در معدن زغالسنگ گلیران بررسی کرد.

وی اظهار کرد: به منظور پیشگیری از حوادث ناشی از کار و در راستای تحقق برنامه راهبردی اداره کل بازرسی کار وزارت متبوع با عنوان کاهش حوادث در معادن بازدید از معادن زغال سنگ با حضور بازرسان کار انجام می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: معادن زغالسنگ با توجه به ریسک بالای موجود به واسطه ماهیت کار همواره مورد توجه ویژه جهت پایش ایمنی از طریق بازدید های هدفمند قرار دارند.

این مسؤول ادامه داد: شیوع ویروس کرونا هم دلیلی بر عدم تشدید بازرسی ها نشده است.

اصغری توجه به بحث آموزش در راستای افزایش آگاهی ایمنی کارگران و کارفرمایان را ضروری دانست و گفت: تا چندین سال گذشته میزان آگاهی ایمنی به حدی پایین بود که حتی اطلاع از حداقل ها نیز احساس نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بازرسی ها از معادن مازندران در ایام کرونا متوقف نشد

تشدید بازرسی ها از معادن مازندران در ایام کرونا متوقف نشد