مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:052020-10-24اقتصادي

آمادگی 700 نیروی راهداری کرمانشاه برای فصل زمستان


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی 37 راهدارخانه برای زمستان امسال، گفت: در مجموع 700 نفر در قالب اکیپ های مختلف در این راهدارخانه ها آماده هستند.

- فریبرز کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به راهداری استان در فصل سرما، اظهار داشت: راهداری معمولا در تمامی فصول استراحت ندارد و هم اکنون هم برای فصل سرما ماشین آلات را آماده و به روز کرده ایم.

وی با بیان اینکه آمادگی راهداری برای فصل سرما رسما از اول آبان ماه شروع می شود، گفت: 44 اکیپ در 37 راهدارخانه ثابت و سیار را با 470 ناوگان سبک و سنگین  با 504 نفر و 200 نفر پشتیبان برای خدمات رسانی در فصل زمستان به کار گرفته شده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: هر 40کیلومتر معمولا باید یک اکیپ کامل راهداری با سه دستگاه گریدر، سه تیغه برف روبی، سه نمک پاش، بلودرز، ماشین آلات سبک و 30 تا 40 نفر نیرو مستقر باشد که در استان برای هر 161 کیلومتر یک اکیپ در ایتان مستقر شده است.

وی به خریداری و ذخیره سازی 45 هزار تن شن و نمک در راهدارخانه ها اشاره و بیان کرد: وضعیت چگونگی بارندگی در مسیرها را با هواشناسی هماهنگ هستیم و در صورت نوع بارندگی مشخص باشد از منطقه ای دیگر برای دیگر مناطق کمک می گیریم تا غافلگیر نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 700 نیروی راهداری کرمانشاه برای فصل زمستان

آمادگی 700 نیروی راهداری کرمانشاه برای فصل زمستان