مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-24اقتصادي

شهرهای زیرزمینی سامن و ارزانفود در تنگنای کمبود اعتبار


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان بیان کرد: مشکل عمده عدم بازگشایی مجموعه های زیرزمینی سامن و ارزانفود تأمین اعتبار است.

- ایسنا/همدان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان بیان کرد: مشکل عمده عدم بازگشایی مجموعه های زیرزمینی سامن و ارزانفود تأمین اعتبار است.

علی خاکسار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه از محل اعتبارات سال 98 حدود 350 میلیون تومان برای دو شهر زیرزمینی سامن و ارزانفود هزینه شد، افزود: در سال های اخیر از محل اعتبارات استانی هیچ اعتباری به این دو جاذبه تعلق نگرفت و فقط اعتبار ملی برای آنها گرفتیم.

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات ملی و استانی سال 99 نیز تاکنون اعتباری به این دو مجموعه گردشگری تعلق نگرفته است، اظهار کرد: راه اندازی فاز اول هر یک از این مجموعه ها حداقل 700 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

خاکسار با تأکید بر اینکه مشکل عدم بازگشایی شهرهای زیرزمینی سامن و ارزانفود تأمین اعتبار است، مطرح کرد: اعتبار پیش بینی شده برای راه اندازی این مجموعه ها رقم قابل توجهی نیست و به علت اینکه پایگاه ها ملی شده اند، متأسفانه اعتبار استانی به آنها تعلق نگرفته و اگر استان حمایت می کرد می توانستیم کار را به سرانجام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای زیرزمینی سامن و ارزانفود در تنگنای کمبود اعتبار

شهرهای زیرزمینی سامن و ارزانفود در تنگنای کمبود اعتبار