مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-24سياسي

پاسخ دیپلمات ایرانی به ادعای بایدن درباره ایران


معاون مطبوعاتی هیات کشورمان در سازمان ملل اتهامات وارده در خصوص احتمال دخالت ایران در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز گذشته در واکنش به اتهامات مطرح شده در خصوص دخالت ایران در انتخابات آمریکا مدعی شده بود هرکسی که در این انتخابات دخالت کند بهایش را خواهد پرداخت .

علیرضا میریوسفی، معاون مطبوعاتی هیات کشورمان در سازمان ملل در واکنش به اظهارات جو بایدن به نیوزویک گفت: ما درخصوص مسئله انتخابات اظهارنظر نمی کنیم و علاقه ای برای ورود به این مبحث نداریم .

ما به طور مداوم اعلام کرده ایم که ایران در انتخابات دیگر کشورها دخالت نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات اطلاعاتی آمریکا با مطرح کردن اتهامات انتخاباتی علیه ایران و روسیه مدعی شده اند ایران مسئول فرستادن ایمیل هایی تهدید آمیز است که این هفته رای دهندگان دموکرات را هدف قرار داده است و همچنین روسیه نیز به سهم خود در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا مداخله می کند.

جان راتکلیف رییس اطلاعات ملی آمریکا، روز چهارشنبه مدعی شد که این دو کشور اقدامات بخصوصی را برای تاثیرگذاری بر نظر جمعی درباره رقابت انتخاباتی انجام داده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ دیپلمات ایرانی به ادعای بایدن درباره ایران

پاسخ دیپلمات ایرانی به ادعای بایدن درباره ایران