مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 07:102020-10-24اقتصادي

سونامی دیسک گردن در راه است


خم کردن سر و نگاه به پایین برای استفاده از گوشی همراه یا تبلت معادل وزن حداقل چهار تا پنج برابر وزن سر نیرو به مهره های گردن وارد می کند.

- یک فوق تخصص درد با اشاره به استفاده روزافزون و ناصحیح تجهیزات الکترونیکی از جمله تلفن همراه و تبلت به ویژه در بین کودکان و نوجوانان، نسبت به شیوع فتق دیسک گردن در آینده نزدیک هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شاید سال 1973 که نخستین تلفن همراه یک کیلوگرمی ساخت شرکت آمریکایی موتورلا به قیمت حدود چهار هزار دلار به بازار آمد، کمتر کسی تصور می کرد که این وسیله ارتباطی روزی جزو ضروری ترین ابزار زندگی مردم شود.

وسیله ارتباطی که امروز با مدل های بسیار جذاب و متنوع در دسترس بسیاری از کاربران دنیا قرار گرفته و به جزو جدایی ناپذیر زندگی مردم تبدیل شده است.

اما با شیوع ویروس کرونا در دنیا و شرایط قرنطینه خانگی و همچنین استفاده از شبکه های آموزش مجازی برای دانش آموزان و دانشجویان، کاربرد تلفن همراه و تبلت در بین گروه کودک و نوجوان و همچنین جوانان به شدت افزایش یافته است.

کودکانی که باید در خانه با تبلت یا گوشی با کلاس های درسی خود ارتباط برقرار کنند و گاها اوقات اضافی خود را صرف بازی های موبایلی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونامی دیسک گردن در راه است

سونامی دیسک گردن در راه است