مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-24پزشكي

کدام روش های درمانی برای کووید 19 موثر هستند؟


اقامت کوتاه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در بیمارستان در اوایل ماه اکتبر باعث آگاهی دانشمندان از انواع روشهای درمانی برای کووید 19 شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه کیل انگلستان در گزارشی عنوان کرده است برخی از درمان هایی که رییس جمهور آمریکا در بیمارستان دریافت کرده برای مدت طولانی در رادار محققین بوده و برخی دیگر نیز در لیست درمان های بالقوه جدید هستند.

به طور قابل توجهی، داروهایی مانند هیدروکسی کلروکین که قبلاً به عنوان یک درمان به طور گسترده مورد استفاده قرار می گرفتند، در این درمان استفاده نشده زیرا بی اثر بوده است.

در این گزارش توضیحات بیشتری درباره روش های درمانی بیماری کووید 19 بیان شده است با این توضیح که موارد زیر پاسخ قطعی در مورد نحوه درمان کووید 19 نخواهد بود اما به نظر می رسد این روش ها، تاکنون موثرتر بوده اند.

کورتیکواستروییدها (Corticosteroids) در اوایل ژوئن سال 2020، شواهدی وجود داشت که نشان می داد دگزامتازون به عنوان یک استرویید ارزان قیمت، می تواند خطر مرگ و میر را در بیماران سخت مبتلا به کووید 19 تا یک سوم کاهش دهد.

مطالعات بعدی کاهش مشابه مرگ و میر را با یک استرویید رایج دیگر به نام هیدروکورتیزون نشان داد که احتمال می رود این داروها به دلیل آنکه التهاب شدید ریه ها را سرکوب می کنند، در درمان این بیماری موثر باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام روش های درمانی برای کووید 19 موثر هستند؟

کدام روش های درمانی برای کووید 19 موثر هستند؟