مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-24ورزشي

کلاس کوچینگ ویژه نمایندگان باشگاه ها برگزار می شود


رییس هیئت تکواندوی شهرستان اردبیل گفت: نهم آبان ماه و در سالن نظام مهندسی ساختمان کلاس کوچینگ ویژه نمایندگان باشگاه های تکواندو برگزار خواهد شد.

- حبیب زندی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سه ماه اخیری که هیئت تکواندوی شهرستان را تحویل گرفتیم ساماندهی زیرساخت ها و کمیته ها در دستور کار قرار گرفت تا وضعیت مطلوب اداری و اجرایی را در روند شایسته کارها شکل دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا در یک برنامه کوتاه مدت و میان مدت سعی مان بر برگزاری مسابقات و به چالش کشیدن تکواندوکاران بود تا پای خانواده ها را به مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی بکشانیم.

رییس هیئت تکواندوی شهرستان اردبیل عمده برنامه های اجرا شده را در فضای مجازی اعلام کرد و گفت: در ماه های گذشته برگزاری دوره پونسه (فرم) ویژه آقایان و بانوان را برگزار کردیم و در کنار آن شاهد معرفی نفرات برتر در رویداد تکنیک برگزیده به شکل مجازی بودیم تا از منتخبان تجلیل شود.

زندی مشارکت خانواده ها را در چالش تمرین در رشته تکواندو استقبال از برنامه های روز جهانی تکواند یادآور شد و بیان کرد: در این روز با حضور در یادمان شهدای گمنام ادای احترام به مقام شامخ شهدا کردیم و سعی مان بر این بوده تا به اندازه وسع و توان خود بتوانیم خدمتگزار و رهرو صدیق شهدا و ایثارگران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس کوچینگ ویژه نمایندگان باشگاه ها برگزار می شود

کلاس کوچینگ ویژه نمایندگان باشگاه ها برگزار می شود