مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-24فناوري

دولت الکترونیک جزیره ای اجرا می شود


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس یکپارچه نبودن و اجرایی نشدن الزامات قانونی پیاده سازی کامل دولت الکترونیکی را مدیریت جزیره ای و ناهماهنگی بین سازمان ها دانست و خواستار برطرف شدن موانع و اجباری شدن اقدامات برای فراگیری دولت الکترونیک شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس یکپارچه نبودن و اجرایی نشدن الزامات قانونی پیاده سازی کامل دولت الکترونیکی را مدیریت جزیره ای و ناهماهنگی بین سازمان ها دانست و خواستار برطرف شدن موانع و اجباری شدن اقدامات برای فراگیری دولت الکترونیک شد.

مهرداد سهرابی شنبه سوم آبان در جلسه سازمان بازرسی منطقه 3 کشور با اشاره به اینکه زیرساخت های ارتباطی در کشور و استان فارس به عنوان بستر توسعه دولت الکترونیکی در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است، به تبیین چالش ها و موانع موجود جهت استقرار دولت الکترونیکی پرداخت.

او نبود یکپارچگی در سطح استان و بین دستگاه های اجرایی، نبود الزام توام با اجبار در الکترونیکی کردن خدمات، تسلط نداشتن دستگاه ها به مقوله امنیت در مواجهه با ارایه خدمات الکترونیکی، تمرکز گرایی داده های هر دستگاه در وزارت مربوطه و نهادینه نشدن فرهنگ دستگاهی در تبادل اطلاعات بصورت الکترونیکی را از دلایل اصلی اجرا نشدن دقیق و صحیح دولت الکترونیک در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت الکترونیک جزیره ای اجرا می شود

دولت الکترونیک جزیره ای اجرا می شود