مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-24فناوري

حمله به مرورگرهای موبایلی


یک آسیب پذیری در مرورگرهای موبایل شناسایی شده که منجربه نمایش آدرس اشتباه و بازدید کاربر از سایت آلوده می شود؛ بنابراین لازم است کاربران هرچه سریع تر مرورگر خود را به روزرسانی کرده یا از مرورگرهای فاقد این آسیب پذیری استفاده کنند.

- یک آسیب پذیری در مرورگرهای موبایل شناسایی شده که منجربه نمایش آدرس اشتباه و بازدید کاربر از سایت آلوده می شود؛ بنابراین لازم است کاربران هرچه سریع تر مرورگر خود را به روزرسانی کرده یا از مرورگرهای فاقد این آسیب پذیری استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مرورگرهای دسکتاپی چندین قابلیت و ویژگی برای شناسایی تغییرات در URL موجود است؛ اما این امکانات امنیتی در مرورگرهای موبایلی به دلیل اندازه کوچک صفحه نمایش و عدم وجود برخی از ویژگی های امنیتی، موجود نیست.

حملات ADDRESS BAR SPOOFING به مرورگرهای موبایلی شناسایی شده و در گزارش مرکز ماهر (مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه ای)، 10 مورد از این ‫آسیب پذیری که به وب سایت آلوده این امکان را می دهد تا URL جایگزینی را به جای URL واقعی وب سایت به کاربر نمایش دهد، در هفت مرورگر موبایلی نام آشنا، از قبیل Apple Safari ، Opera Touch و Opera Mini و مرورگرهای دیگری مانند Bolt ، RITS ، UC Browser و Yandex Browser دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به مرورگرهای موبایلی

حمله به مرورگرهای موبایلی