مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:502020-10-24اقتصادي

اینجا جز 3 واحد معدنی همه به خام فروشی مشغولند!


 فرماندار شهرستان میامی از این شهرستان به عنوان یکی از معدنی ترین شهرستان ها در ایران نام برد و گفت: با این وجود تنها سه واحد از معادن این شهرستان دارای ظرفیت فراوری است و مابقی به خام فروشی موادمعدنی خود مشغولند.

- ایسنا/سمنان  فرماندار شهرستان میامی از این شهرستان به عنوان یکی از معدنی ترین شهرستان ها در ایران نام برد و گفت: با این وجود تنها سه واحد از معادن این شهرستان دارای ظرفیت فراوری است و مابقی به خام فروشی موادمعدنی خود مشغولند.

احمد ملایری در نشستی با مسوولان حوزه صنعت و معدن استان سمنان اظهار کرد: 36 واحد معدنی در میامی فعالیت دارد، فقط سه واحد در زمینه فرآوری آن هم نه به شکل کامل، مشغول به کار هستند و مابقی خام فروشی دارند وی با اشاره به غنای بالای معدنی این شهرستان افزود: براساس آخرین آمارهای رسمی،20 درصد کرومیت کشو به میامی تعلق دارد.

فرماندار میامی با بیان اینکه کانی ها و مواد معدنی فراوانی در این شهرستان وجود دارد که می تواند برای سرمایه گذاری جذابیت داشته باشد خاطرنشان کرد: معادن میامی غالباً قابل استحصال هستند، معادن مس نیز در این شهرستان دارای فعالیت خوبی هستند و اخیراً نیز موضوع فرآوری مس کاتدی در شهرستان آغاز شده و قراردادهای آن در حال عملی شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا جز 3 واحد معدنی همه به خام فروشی مشغولند!

اینجا جز 3 واحد معدنی همه به خام فروشی مشغولند!