مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:402020-10-24اقتصادي

رهایی فولاد از سقف قیمتی چه تاثیری بر بورس خواهد داشت؟


شب گذشته تصویری در شبکه های اجتماعی و در کانال های بورسی دست به دست می شد که نشان می داد در شیوه نامه جدید توزیع شده توسط وزارت صمت سقف قیمت فولاد در بورس کالا حذف شده است.

- شب گذشته تصویری در شبکه های اجتماعی پخش شد که گفته می شد شیوه نامه جدید توزیع شده توسط وزارت صمت پیرامون قیمت گذاری فولاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنبض بورس ، مسئله تعیین سقف قیمتی برای فولاد در بورس کالا یکی از مواردی بود که کارشناسان بازار سرمایه از آن به عنوان یکی از دلایل قرمزپوش شدن بورس در هفته گذشته یاد کردند.

حالا شب گذشته تصویری در شبکه های اجتماعی و در کانال های بورسی دست به دست می شد که نشان می داد در شیوه نامه جدید توزیع شده توسط وزارت صمت سقف قیمت فولاد در بورس کالا حذف شده است و عملا اجازه رقابت به خریداران تا قیمت های بین المللی داده خواهد شد.

شایان ذکر است که سقف رقابت قبلاً 20 درصد تعیین شده بود که باعث ایجاد رانت برای یک عده خاص می شد.

هر چند این شیوه نامه هنوز قطعی نیست اما این رهایی فولاد از قفس سقف قیمتی چه تاثیری می تواند بر روی بورس داشته باشد؟ رویا ذبیحی سامانی مدیرپرتفوی مشاورسرمایه گذاری مدبران هما در گفتگو با خبرنگار نبض بورس ضمن اشاره به این مسئله که به نظر می رسد هنوز این موضوع به تایید نهایی نرسیده است، افزود: محدود کردن سقف رقابت محصولات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی فولاد از سقف قیمتی چه تاثیری بر بورس خواهد داشت؟

رهایی فولاد از سقف قیمتی چه تاثیری بر بورس خواهد داشت؟