مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-24سياسي

تبلیغات شهرداری برای دستفروشان/ دولت از اقشار آسیب پذیر حمایت کند


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دولت باید از اقشار آسیب پذیر از جمله دستفروشان حمایت کند، گفت: قبل از شیوع کرونا با پدیده دستفروشی مقابله می شد ولی اکنون حتی شهرداری برای آنها تبلیغ می کند.

- زهرا نژادبهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره برنامه های شهرداری تهران در مورد پدیده دستفروشی در شرایط کرونا، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا سبب آسیب به مشاغل زیادی در شهرهای مختلف از جمله تهران شده است و باید دولت حمایت های مالی لازم را جهت حمایت از این مشاغل انجام دهد تا آسیب های ناشی از کرونا به خانواده ها کاهش یابد.

وی با بیان اینکه شهرداری در مقامی نیست که بخواهد از اصناف به لحاظ اقتصادی حمایت کند گفت: مدیریت شهری برنامه هایی همچون طولانی کردن زمان پرداخت عوارض و تعدیل آن را برای اصناف در نظر گرفته است ولی این موضوعات کافی نیست و انتظار حمایت از سوی دولت از سوی مشاغل آسیب دیده وجود دارد.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران ادامه داد: طی دو درخواست از رییس بنیاد مستضعفان در دو مرحله کمک های معیشتی به برخی از دستفروشان پایتخت انجام گرفت و به دلیل تداوم شرایط کرونا سه بار دیگر درخواست مشابه از بنیاد سازمان مستضعفان داشته ایم و بنده چندین بار درخواست گفت وگو در این زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات شهرداری برای دستفروشان/ دولت از اقشار آسیب پذیر حمایت کند

تبلیغات شهرداری برای دستفروشان/ دولت از اقشار آسیب پذیر حمایت کند