مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-24اقتصادي

افزایش سهم البرز از آب سدهای کرج و طالقان به کجا رسید؟


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مدیر عامل آب منطقه ای البرز مامور به پیگیری جهت تسریع در اعمال افزایش حق آبه برای البرز از سدهای استان طی یک هفته آینده است.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مدیر عامل آب منطقه ای البرز مامور به پیگیری جهت تسریع در اعمال افزایش حق آبه برای البرز از سدهای استان طی یک هفته آینده است.

عزیزاله شهبازی در خصوص موضوع افزایش سهم البرز از آب سدهای کرج و طالقان گفت: چندی پیش پس از رایزنی های فراوان با حضور وزیر محترم نیرو موفق به اخذ موافقت در جهت افزایش 20 میلیون مترمکعبی حق آبه البرز از محل سدهای استان شدیم و این امر طی هفته آینده پیگیری و محقق خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهبازی با اعلام این خبر، افزود: حق آبه این استان از محل سدها برای بهره برداری شهرک های صنعتی 200 لیتر برثانیه افزایش می یابد.

وی ادامه داد: این اقدام با توجه به روند رو به رشد فعالیت های تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی استان، به ویژه در اشتهارد با امتیازات خاص که اکنون به بهشت سرمایه گذاران تبدیل شده، پیگیری شد.

شهبازی گفت: پیرو اهداف شعار سال مبنی بر جهش تولید در جهت منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات دولت در این راستا، درصدد ارتقا زیرساخت های لازم برای فعالان اقتصادی استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهم البرز از آب سدهای کرج و طالقان به کجا رسید؟

افزایش سهم البرز از آب سدهای کرج و طالقان به کجا رسید؟