مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-24پزشكي

تولید مکمل نانویی زردچوبه برای ارتقاء سیستم ایمنی بدن


یکی از شرکت های فناوری دارویی با تولید مکمل دارویی حاوی عصاره زردچوبه، موفق به افزایش اثربخشی مواد موثر دارویی موجود در زردچوبه در بدن شده که مصرف این مکمل علاوه بر تنظیم کننده سیستم ایمنی از مغز و اعصاب و سیستم گوارشی محافظت می کند.

- یکی از شرکت های فناوری دارویی با تولید مکمل دارویی حاوی عصاره زردچوبه، موفق به افزایش اثربخشی مواد موثر دارویی موجود در زردچوبه در بدن شده که مصرف این مکمل علاوه بر تنظیم کننده سیستم ایمنی از مغز و اعصاب و سیستم گوارشی محافظت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد نانو، کورکومین ماده مؤثره ریشه زردچوبه است که با دخالت در مسیرهای متعدد سلولی در بدن، از بین برنده قدرتمند رادیکال های آزاد و تنظیم کننده هوشمند سیستم ایمنی است.

کورکومین با کاهش استرس اکسیداتیو می تواند مقاومت بدن را در مقابل تخریب سلولی در بافتهای مغز، سینه، روده و پروستات افزایش دهد.

تحقیقات روی کورکومین نشان داده است که این ماده قادر است میزان قند خون را کنترل کند و باعث بهبود عملکرد کبد شود.

این خواص کم نظیر، باعث شده این ترکیب گیاهی، انتخابی عالی در پیشگیری از ابتلا و کمک به درمان بسیاری از بیماری ها باشد ولی کورکومین به سرعت از خون دفع می شود و برای به دست آوردن نتایج درمانی باید مقادیر بیشتری از این ماده مصرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مکمل نانویی زردچوبه برای ارتقاء سیستم ایمنی بدن

تولید مکمل نانویی زردچوبه برای ارتقاء سیستم ایمنی بدن