مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:302020-10-24سياسي

ویس کرمی: از مخابره پیام اختلاف و دوگانگی پرهیز کنیم


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پرهیز از مخابره پیام اختلاف و دوگانگی در کشور تاکید کرد: اکنون تنش در کشور وضعیت را بدتر می کند.

- یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پرهیز از مخابره پیام اختلاف و دوگانگی در کشور تاکید کرد: اکنون تنش در کشور وضعیت را بدتر می کند.

مهرداد ویس کرمی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اینکه در شرایط فعلی به چه میزان نیازمند تدبیر همگانی به جای دشمن تراشی ها هستیم و نمود حرکت همدلانه با محوریت رهبری و تلاش قوا را در کجا باید ببینیم؟ گفت: با توجه به شرایط خاصی که کشور در آن قرار دارد و فشار اقتصادی و معیشتی در زندگی مردم، ما در عین جدیت در انجام وظایف محوله در مجلس و دولت باید سعی کنیم از مخابره پیام دوگانگی به خارج از مرزها و یا مخابره پیام اختلاف و تنش در داخل به مردم پرهیز کنیم.

وی افزود: به نظر من در این شرایط بهتر است که مجلس به وظایف قانونی و نظارتی خود به نحو احسن عمل کند ولی این مهم باید با رعایت احترام شئونات تصریح شده در قانون اساسی و قوانین همراه باشد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس بیان کرد: معتقدم اکنون تنش در کشور وضعیت را بدتر می کند، باید از هرگونه تنش پرهیز کنیم و با خویشتن داری و همدلی البته در عین حال با جدیت در انجام وظایف خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویس کرمی: از مخابره پیام اختلاف و دوگانگی پرهیز کنیم

ویس کرمی: از مخابره پیام اختلاف و دوگانگی پرهیز کنیم